NOTA 87 : HOBI YANG DIBAYAR DAN BOLEH DIWARISI

Selagi hobi kita berkembang dan aktif walaupun secara pasif selagi itulah kita dan waris kita akan terus menikmati hasil ini sampai bila-bila
kongsi artikel ini
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

Alhamdulillah. Selamat Pagi kepada semua. Kita jumpa lagi. Pagi ini saya nak berkongsi tentang HOBI yang saya amal sejak 12 tahun lalu iaitu SIMPAN EMAS.

Antara kelebihan yang saya dapati jarang dan mungkin tidak dijumpai di luar sana adalah hobi yang dibayar dan boleh diwarisi. Dah lah hobi, boleh buat ikut suka kita je, boleh kongsi-kongsi pengalaman, boleh hilangkan bosan, boleh lepaskan penat lelah bekerja, dibayar pulak tu, dah lah dibayar, boleh diwarisi pulak tu. Berganda-ganda manfaatnya.

Hahaha. Best kan? 😬

Selagi hobi kita berkembang dan aktif walaupun secara pasif selagi itulah kita dan waris kita akan terus menikmati hasil ini sampai bila-bila.

Andaikata ditakdirkan umur kita tidak panjang dan pergi dahulu, keluarga kita tidak perlu risau tentang rezeki mereka. Mereka akan tetap memperolehi hasil tetap ini selagi hobi yang kita usahakan hidup dan berkembang.

Masyaallah ❤️

Saya sendiri dah lalui selama 4 tahun lalu. Walaupun kurang aktif melayan hobi ini dalam tempoh tersebut, hasilnya tetap saya nikmati setiap bulan. Tak boleh saya bayangkan kalau tukar hobi ni kepada bisnes sebenar. Fuhh..masa akan menentukan..Ok tu je 😬

Terima kasih kerana baca hobi saya dan berkongsi untuk bacaan umum.

Selamat Maju Jaya.

Wan Mohd Wazir JFMD3S PG000436

Like facebook @rtechampion
Penafian: Artikel yang diterbitkan berdasarkan kepada pengalaman penulis. Tidak dibenarkan untuk ‘copy and paste’ sebarang artikel yang diterbitkan dan dijual kepada mana-mana pihak. Sekiranya masih berhasrat untuk komersilkannya, hubungi penulis di support.notaemas.com. Tertakluk kepada terma dan syarat.

Daftar akaun dewasa
(18 tahun ke atas).
Terbuka kepada sesiapa sahaja.

Daftar akaun Junior
(18 tahun ke bawah)
Nota: Disarankan Penjaga daftar dahulu.